Tajemnice Skutecznego Odchudzania

UWAGA! W odróżnieniu od innych ofert dostępnych w Internecie, mój system oferuje skuteczny i sprawdzony sposób na utratę wagi.
Pobierz teraz!

Slimette - twój przepis na wymarzoną, szczupłą sylwetkę

Głodówka a odchudzanie

Głodówka jest przede wszystkim metodą na odchudzanie, odtrucie i odmłodzenie organizmu. To także dobry sposób na zrzucenie nagromadzonych kilogramów. Mechanizm głodówki jest prosty. Organizm pozbawiony dawek żywności z zewnątrz przechodzi na odżywianie wewnątrzustrojowe. W pierwszej kolejności spala wszystko, co zbędne, co stanowi dla niego balast utrudniający sprawne funkcjonowanie na co dzień. W starych komórkach zalega tzw. białko złogowe, które w czasie głodówki ulega zużyciu w pierwszej kolejności. Pochłaniane są też wszelkiego rodzaju ogniska zapalne, martwe fragmenty tkanek. W czasie głodówki cały ustrój pracuje na najwyższych obrotach. Wzrasta m.in. odporność na infekcje, bo rośnie liczba białych krwinek. Każda kolejna głodówka przebiega jednak coraz lepiej. Poddające się im osoby zauważają większą wydolność umysłową, lepsze samopoczucie psychiczne, przypływ energii, wrażenie niezwykłej lekkości.

W czasie trwania głodówki istotne jest mechaniczne wspomaganie systemu wydzielniczego:

  • szczotkowanie ciała dwa razy dziennie na sucho albo pod prysznicem (toksyny wydzielane są także przez skórę!),
  • 10-minutowe kąpiele,
  • spacery,
  • lekkie ćwiczenia rozciągające.

Praktycy zalecają oczyszczanie języka z osadu, który pojawia się wówczas zdecydowanie intensywniej.

W tym czasie napojem staje się woda o temperaturze pokojowej, butelkowana, nisko zmineralizowana i przegotowana. Do głodówki oprócz wody i ziół używamy też soki warzywne (z buraczków, kapusty, perzu, selera, pokrzywy) i słabe, rozcieńczone buliony warzywne.

Głodówka leczy przede wszystkim zaburzenia w przemianie materii

Niektórzy chudną nawet 5 kg w ciągu tygodnia, choć zwykle równie wracają do poprzedniej wagi. Najtrudniejsze do przetrwania są pierwsze dwa dni. Po trzech - czterech dniach organizm zaczyna spalać mięśnie, z których powstają ciała ketonowe zmniejszając głód. Post daje poczucie lekkości, pozwala „skurczyć” przyzwyczajony do obfitych posiłków żołądek. Dwu – trzy dniowa głodówka może być wstępem do właściwej diety. Regularnie powtarzane jednodniowe posty chronią przed chorobami serca. Podczas głodówki organizm spala rezerwy tłuszczu, co chroni przed odkładaniem się złogów w naczyniach krwionośnych. Częste posty jednak spowalniają metabolizm i zachęcają organizm do gromadzenia zapasów.

W wyniku głodówki tracimy nie tylko tłuszcz, ale i mięśnie (tygodniowy post to ubytek ok 5 kg tłuszczu i 1,5 kg mięśni, jest to zatem tak zwane szybkie odchudzanie). W żadnym wypadku nie powinny jej stosować osoby chore na cukrzycę, z niewyregulowanym poziomem cukru. Przeciwwskazaniem są wrzody żołądka, nadczynność tarczycy, podeszły wiek lub przebyte wyniszczające choroby( np. nowotworowa). Decyzję o podjęciu głodówki najlepiej skonsultować z lekarzem.

Prostszą wersją, łatwiejszą dla nowicjuszy, jest głodówka (a właściwie monodieta) sokowa, polegająca na piciu do 2 litrów świeżo wyciśniętych soków z warzyw i owoców.

Najkrótsza głodówka trwa 36 godzin (noc, dzień, noc). Najwłaściwsze są jednak posty 3-5 dniowe. Wystarczą by uruchomić mechanizmy oczyszczające, a nie są kłopotliwe. Pozwalają oswoić się z metodą, zobaczyć jak reaguje organizm, nabrać doświadczenia. Kiedy okaże się, że ta metoda nam odpowiada, można pokusić się o przedłużenie postu do 10 dni.

Zapoznaj się z opiniami moich klientów:

"Nigdy nie przypuszczałam, że mogę wyglądać tak dobrze. Udało mi się stracić prawie 50kg dzięki Twojemu programowi."

Karolina, Sanok

Cecylia "Steven, chciałam Ci tylko powiedzieć, że Twoja książka jest wspaniała. Obawiałam się przed zakupem, że znowu wydaję pieniądze na coś zupełnie zbędnego. Kiedy jednak zobaczyłam rekomendację na kilku stronach o zdrowiu i dietach, zdecydowałam się dokonać zakupu. Opisany przez Ciebie program wydaje mi się doskonały. Zmieniam teraz swoje nawyki i jestem na dobrej drodze do lepszego zdrowia."

Cecylia, Kraków

"Ta książka to jedna z lepszych rzeczy, jakie przytrafiły mi się w życiu. W przeciągu 4 miesięcy straciłam 22kg. Twój plan naprawdę działa."

Leokadia, Mińsk Mazowiecki

Julia "Twoja książka dokładnie zgłębia tematykę odchudzania. Dodatkowo działa inspirująco, edukacyjnie i pomaga skupić się na właściwym golu. Według mnie najważniejsza była część poświęcona metabolizmowi. Wcześniej sądziłam, że wiem naprawdę dużo na temat odchudzania i niczego nowego nie mogę się już nauczyć. Teraz rozumiem, że wiedziałam tak naprawdę bardzo mało. Twoja porady otworzyły mi oczy. Bardzo szybko zaczęłam postępować zgodnie z Twoimi wskazówkami i... straciłam 3kg w pierwszym tygodniu. Od czasu, gdy stosuję się do Twoich zaleceń straciłam w sumie 12kg (dwa rozmiary). Zamierzam dalej stosować się do Twoich zaleceń. Nigdy nie wrócę już do niezdrowego trybu życia. Chcę żebyś wiedział, że jestem bardzo wdzięczna. Każdy powinien zapoznać się z Twoją książka."

Julia, Malbork

"Przez wiele lat wstydziłam się swojego wyglądu. Po tym co osiągnęłam dzięki Twojej książce, byłabym skłonna zapłacić za nią każdą cenę. W najbliższe lato po raz pierwszy od wielu lat wybiorę się na plażę. Dziękuję za odmienienie mojego życia."

Marta, Kalisz

"Po zapoznaniu się z Waszą publikacją muszę przyznać, że jest ona bardzo rzeczowa. Zastosowanie się do Waszych porad pozwala wprowadzić zmiany w stylu życia, które prowadzą do utraty nadmiaru tłuszczu i utrzymania wagi w normie. Z czystym sumieniem będę rekomendować Wasz ebook moim klientom."

Jonna (farmaceutka z wykształcenia, prywatny trener z zawodu)

"Twoja książka nauczyła mnie o odchudzaniu wiele faktów, których wcześniej nie znałam. Z początku bałam się złożyć zamówienie, bo zupełnie nie znam się na Internecie i komputerach. Bardzo się cieszę, że przebrnęłam przez techniczną barierę i dokonałam zakupu. Jestem teraz lżejsza o 10kg i mam więcej energii na zabawę z wnukami!"

Felicja, Morąg

Artykuły na temat odchudzania: