Tajemnice Skutecznego Odchudzania

UWAGA! W odróżnieniu od innych ofert dostępnych w Internecie, mój system oferuje skuteczny i sprawdzony sposób na utratę wagi.
Pobierz teraz!

Slimette - twój przepis na wymarzoną, szczupłą sylwetkę

Grejpfrut a odchudzanie

Jesteś jedną z milionów osób, które każdego dnia na całym świecie szukają odpowiedniej dla siebie diety. Idealna dieta w dzisiejszych czasach stała się niczym mityczny Święty Graal - większość jej poszukuje i niezwykle trudno ją znaleźć. Dieta grejpfrutowa stała się popularna w latach ’30 dwudziestego wieku. Od tamtej pory powstało kilka jej wariantów, lecz nadal cieszy się ona powodzeniem wśród tysięcy ludzi. Dieta grejpfrutowa obecna jest także pod nazwą diety Hollywood, gdyż jest ona popularna wśród gwiazd znanych z czerwonego dywanu.

Jakie cudowne właściwości ma grejpfrut? Czy ta dieta naprawdę działa? Jak ją stosować, aby przyniosła efekty? Wszystkie odpowiedzi i niezbędne informacje znajdziesz poniżej!

Dieta grejpfrutowa zakłada niemal „magiczne” rezultaty. Twórcy diety twierdzą, że grejpfrut jedzony razem z dużymi ilościami białka powoduje przyśpieszanie spalania tłuszczu. Nie jest to do końca potwierdzone, a sceptycy twierdzą, że utrata wagi z użyciem tej diety odbywa się wyłącznie poprzez usunięcie wody z organizmu, a nie tłuszczu.

Dieta zakłada spalenie 5 kilogramów w ciągu 12 dni. Nie jest to zbilansowany plan dietetyczny, więc nie zaleca się stosowania go przez dłuższy okres czasu, ponieważ może spowodować to znaczne osłabienie organizmu. Jest to dieta dobra dla osób, które chcą zacząć drogę do odchudzania od spektakularnego sukcesu. Po stosowaniu diety grejpfrutowej zaleca się przejście na zdrowy i aktywny tryb życia, co gwarantuje utrzymanie efektów odchudzania.

Specjaliści od dietetyki zalecają umiar w stosowaniu wszelkiego rodzaju diet i szybkich planów na utratę wagi. Nie zapominaj, że diety odchudzające są bezpieczne dla Ciebie wyłącznie przez krótki okres czasu.

Jakie są założenia tej diety?

Dieta grejpfrutowa zakłada przyjmowanie małych ilości kalorii (w granicach 1000 kalorii na dzień), małych ilości węglowodanów, tłuszczy i cukrów oraz wysokich ilości białka. Oczywiście nie zapominaj o spożywaniu grejpfrutów! Powinny być one przyjmowane z każdym posiłkiem w ciągu dnia. Pamiętaj, także o przyjmowaniu pokarmów zawierających białko, są to m.in.: nabiał, jajka i białe mięso. Jako, że nie dostarczasz wystarczającej ilości energii do organizmu to zaleca się zaprzestanie stosowania intensywnych ćwiczeń na czas diety. Zbyt duże obciążanie organizmu w czasie diety może doprowadzić do omdleń i osłabienia organizmu.

Pamiętaj, że jeśli chcesz utrzymać prawidłową wagę na długi okres czasu to powinnaś po zastosowaniu diety zmienić swój tryb życia. Utrzymywanie prawidłowej wagi to nie jest droga na skróty. Sekretem idealnej sylwetki jest zdrowe odżywianie przez cały rok oraz duże ilości aktywności fizycznej. Tylko to jest w stanie zagwarantować Ci brak efektu jo-jo oraz systematyczne spalanie zbędnych kalorii.

Jeśli nie jesteś pewna co do odpowiedniego planu żywieniowego i rodzaju aktywności fizycznej to nie krępuj się zapytać o to swojego lekarza rodzinnego. Lekarz pomoże Ci w wyborze odpowiedniego dietetyka lub ułoży dla Ciebie odpowiedni plan żywieniowy. Poleca się także pójście do siłowni i zapytanie trenera fitness o odpowiedni rodzaj ćwiczeń. Nie zapominaj także o nieocenionym źródle wiedzy jakim jest Internet. Odwiedzaj blogi i fora traktujące o zdrowym trybie życia, a z pewnością dowiesz się wielu interesujących rzeczy.

Artykuły na temat odchudzania: