Tajemnice Skutecznego Odchudzania

UWAGA! W odróżnieniu od innych ofert dostępnych w Internecie, mój system oferuje skuteczny i sprawdzony sposób na utratę wagi.
Pobierz teraz!

Slimette - twój przepis na wymarzoną, szczupłą sylwetkę

Na czym polega bezpieczne odchudzanie?

Bezpieczne odchudzanie to przede wszystkim zrzucanie kilogramów wtedy, kiedy rzeczywiście jest czego się pozbyć. Zanim zaczniemy odchudzanie należy sobie odpowiedzieć na pytanie, czy rzeczywiście mamy problem z nadprogramowymi kilogramami? Jak to zrobić? Zbadajmy nasz wskaźnik masy ciała (BMI). Na stronach internetowych znaleźć można wiele kalkulatorów wagi. Kolejna ważna kwestia to wybranie sposobu odchudzania – samemu, w grupie, czy przy wsparciu specjalisty – dietetyka? Każdy ze sposobów ma swoje zalety. Każdy wymaga również innego zaangażowania, czasu, czy... pieniędzy.

Wybierajmy dietę z głową

Nie wierzmy w magiczne recepty i obietnice szybkiego schudnięcia. Nawet jeśli dana dieta pozwoli nam szybciej zrzucić zbędne fałdki, to z pewnością nie będzie to obojętne dla naszego zdrowia. Pamiętajmy, że zdrowa dieta zawiera wszystkie niezbędne składniki. Trudno mówić o pełnowartościowym odżywianiu, jeśli spożywamy tylko, na przykład, kapustę. Najskuteczniejsze jest po prostu zmniejszenie ilości dostarczanych organizmowi posiłków. Zamiast zjeść trzy białe bułeczki na śniadanie, zjedzmy tylko półtorej. By schudnąć warto na początku ograniczyć (a później całkiem wyeliminować) z diety słodkie napoje, słodycze, lody, tłustą śmietanę i 3,5% mleko. Dobre efekty daje również wykluczenie z diety alkoholu (w tym zwłaszcza piwa). Na wygląd naszej sylwetki najgorzej wpływa smażone mięso oraz inne potrawy przyrządzane w głębokim tłuszczu (jeśli nie potrafimy zrezygnować ze smażenia, koniecznie wyłóżmy przygotowywane mięsa na papierowe kuchenne ręczniczki, które wchłoną nadmiar oleju). Niewskazane jest pokrywanie potraw panierką, która wchłania dużo tłuszczu. Zanim zaczniemy przyrządzać mięso, usuńmy z niego tłuste kawałki. Nie używajmy zbyt dużej ilości majonezu, zastąpmy go lekkim jogurtem. To samo tyczy się przygotowywanych sosów. Niech będą one lekkie na bazie naturalnego jogurtu. Pamiętajmy, że najlepsze efekty przynoszą systematycznie, ale powoli wprowadzane zmiany. Jeśli cierpimy na jakąś przewlekłą chorobę, lub planujemy radykalnie się odchudzać, skonsultujmy naszą decyzję z lekarzem.

Jedzmy częściej posiłki, ale w mniejszych porcjach

Idealnie, gdy przyzwyczaimy organizm do jedzenia cztery-pięć razy dziennie. Co nam to daje? Przede wszystkim organizm nabiera „nawyku” systematycznego trawienia. Programujemy go tak, że on wie, że za chwilę otrzyma dawkę energii w postaci zjedzonego obiadu, czy kolacji. To, co dostarczono mu wcześniej, spala, zamiast magazynować. Zbyt częste głodówki uczą nasze ciała odkładania składników dostarczanych organizmowi. Dzieje się tak dlatego, że nasz organizm zabezpiecza się przed następnym okresem nic niejedzenia. Jedząc systematycznie, unikamy również uczucia głodu między posiłkami. Nie podjadamy. Istnieje mniejsze ryzyko obżarstwa. Udowodniono, że gdy jesteśmy głodni, szybko dążymy do zaspokojenia naszych spożywczych pragnień. Jemy wtedy więcej i szybciej. Podwójnie sobie szkodzimy.

Unikajmy efektu jojo

Tak zwany efekt jojo nie jest wskazany nie tylko dlatego, że powoduje on naprzemiennie rozczarowanie i radość w połączeniu z entuzjazmem. Nagłe zmiany wagi sprawiają, że wprowadzanie kolejnych diet w życie powoduje coraz większe trudność w chudnięciu, w zaobserwowaniu jakichkolwiek efektów. Organizm nie uwalnia zbyt szybko tego, co zdołał zgromadzić. Najlepsze rezultaty przynosi dieta w połączeniu z ruchem. Uprawiając sporty, czy po prosty intensywniej spacerując, maszerując, umożliwiamy szybsze i lepsze spalanie tłuszczu. Zwiększa się nasz metabolizm, a my chudniemy.

Sięgaj po sprawdzoną i bezpieczną pomoc

Możemy pomóc sobie w odchudzaniu, sięgając po tabletki na odchudzanie. Są to preparaty, które pomagają nam niwelować głód. Dzięki nim czujemy mniejsze łaknienie, tym samym możemy schudnąć. Preparaty tego typu to popularne supresanty apetytu. Wybierajmy te oparte na naturalnych składnikach. Dokładnie czytajmy ulotki dołączone do nich, by sobie nie zaszkodzić, a pomóc.

Jak przetrwać kryzys w odchudzaniu?

Pamiętajmy, że tak zwany kryzys w odchudzaniu jest chwilowy. Wynika on z naszych przyzwyczajeń, chęci powrotu do wygodnego życia, lenistwa, czy potrzeby zajadania stresów oraz złych nastrojów. Jeśli uświadomimy sobie, czemu się on pojawił w naszym życiu, łatwiej będzie nam z nim walczyć. Wyeliminujemy przyczynę w zarodku. Poznamy także lepiej siebie.

Jeśli jest nam naprawdę ciężko, zgłośmy się do psychologa lub lekarza, żeby znaleźć nową motywację w odchudzaniu. Może warto dołączyć do grupy wsparcia dla otyłych? Osiągnięcia innych zmotywują nas, dodatkowo porozmawiamy z osobami, które najlepiej są w stanie nas zrozumieć. Tak zawarte przyjaźnie mogą przetrwać lata. To będzie nasza wielka korzyść z odchudzania. Kolejna tuż za atrakcyjną sylwetką.

Zapoznaj się z opiniami moich klientów:

"Nigdy nie przypuszczałam, że mogę wyglądać tak dobrze. Udało mi się stracić prawie 50kg dzięki Twojemu programowi."

Karolina, Sanok

Cecylia "Steven, chciałam Ci tylko powiedzieć, że Twoja książka jest wspaniała. Obawiałam się przed zakupem, że znowu wydaję pieniądze na coś zupełnie zbędnego. Kiedy jednak zobaczyłam rekomendację na kilku stronach o zdrowiu i dietach, zdecydowałam się dokonać zakupu. Opisany przez Ciebie program wydaje mi się doskonały. Zmieniam teraz swoje nawyki i jestem na dobrej drodze do lepszego zdrowia."

Cecylia, Kraków

"Ta książka to jedna z lepszych rzeczy, jakie przytrafiły mi się w życiu. W przeciągu 4 miesięcy straciłam 22kg. Twój plan naprawdę działa."

Leokadia, Mińsk Mazowiecki

Julia "Twoja książka dokładnie zgłębia tematykę odchudzania. Dodatkowo działa inspirująco, edukacyjnie i pomaga skupić się na właściwym golu. Według mnie najważniejsza była część poświęcona metabolizmowi. Wcześniej sądziłam, że wiem naprawdę dużo na temat odchudzania i niczego nowego nie mogę się już nauczyć. Teraz rozumiem, że wiedziałam tak naprawdę bardzo mało. Twoja porady otworzyły mi oczy. Bardzo szybko zaczęłam postępować zgodnie z Twoimi wskazówkami i... straciłam 3kg w pierwszym tygodniu. Od czasu, gdy stosuję się do Twoich zaleceń straciłam w sumie 12kg (dwa rozmiary). Zamierzam dalej stosować się do Twoich zaleceń. Nigdy nie wrócę już do niezdrowego trybu życia. Chcę żebyś wiedział, że jestem bardzo wdzięczna. Każdy powinien zapoznać się z Twoją książka."

Julia, Malbork

"Przez wiele lat wstydziłam się swojego wyglądu. Po tym co osiągnęłam dzięki Twojej książce, byłabym skłonna zapłacić za nią każdą cenę. W najbliższe lato po raz pierwszy od wielu lat wybiorę się na plażę. Dziękuję za odmienienie mojego życia."

Marta, Kalisz

"Po zapoznaniu się z Waszą publikacją muszę przyznać, że jest ona bardzo rzeczowa. Zastosowanie się do Waszych porad pozwala wprowadzić zmiany w stylu życia, które prowadzą do utraty nadmiaru tłuszczu i utrzymania wagi w normie. Z czystym sumieniem będę rekomendować Wasz ebook moim klientom."

Jonna (farmaceutka z wykształcenia, prywatny trener z zawodu)

"Twoja książka nauczyła mnie o odchudzaniu wiele faktów, których wcześniej nie znałam. Z początku bałam się złożyć zamówienie, bo zupełnie nie znam się na Internecie i komputerach. Bardzo się cieszę, że przebrnęłam przez techniczną barierę i dokonałam zakupu. Jestem teraz lżejsza o 10kg i mam więcej energii na zabawę z wnukami!"

Felicja, Morąg

Artykuły na temat odchudzania: