Tajemnice Skutecznego Odchudzania

UWAGA! W odróżnieniu od innych ofert dostępnych w Internecie, mój system oferuje skuteczny i sprawdzony sposób na utratę wagi.
Pobierz teraz!

Slimette - twój przepis na wymarzoną, szczupłą sylwetkę

Pływanie a odchudzanie

Wiele osób lubi pływać. Sprawia im to wielką przyjemność i satysfakcję podczas bicia swoich rekordów. To idealny sport, jeżeli chodzi o odchudzanie pod warunkiem że pływa się prawidłowo. Pływanie jak każdy sport powoduje spalanie kalorii, ale jeśli ma się słabą technikę, to następuje to wolniej niż np. przy bieganiu. Technika jest tu bardzo istotna. Dodatkowo część pracy wykonuje woda, wypierając i podtrzymując ciało. Jeśli po wyjściu z basenu nie ulegnie się napadom wilczego głodu, można liczyć na stratę zbędnych kilogramów, ale tempo ich zrzucania będzie wolniejsze niż przy treningu fitness.

W dzisiejszych czasach, niezależnie od tego, jakie warunki panują na zewnątrz, można codziennie pływać. W wielu miastach znajdują się świetnie wyposażone baseny.

W zimie temperatura wody jest często wyższa niż latem, by zmniejszyć dyskomfort podczas zanurzania się. Nie każdy zdaje sobie sprawę, że sport ten uznawany jest za najzdrowszą ze wszystkich dyscyplin, nie jest on jednak dla tych, którzy chcą szybko schudnąć. Dodatkowym atutem jest to, że modeluje sylwetkę i odpręża. Jest tylko jeden podstawowy warunek, należy naprawdę pływać a nie pluskać się w wodzie.

Aby osiągnąć zamierzony cel – utrata tkanki tłuszczowej, poprawa wytrzymałości fizycznej powinno się pływać bez przerwy około 30 min.

Pływanie systemem: 10 minut stylem dowolnym – przerwa – kolejne 10 minut pływania – przerwa ma wyłącznie właściwości regeneracyjne i rozluźniające.

Dla osób z nadwagą najbardziej wskazane jest pływanie stylem klasycznym – żabką. W wodzie z uwagi na jej temperaturę i ruch, zachodzi szybsze spalenie kalorii. W czasie półgodzinnego treningu spalamy 350 kalorii, czyli równowartość czekoladowego batonika z colą, porcji spaghetti czy dużych lodów z polewą czekoladową. Dlatego osoby, które mają kłopoty z nadwagą i chcą w krótkim czasie ją zmniejszyć powinny zacząć uprawiać pływanie. Pływanie żabką również wzmacnia mięśnie całego ciała, a w szczególności mięśnie klatki piersiowej, pleców ud oraz pośladków. Należy jednak pamiętać, że najważniejszą sprawą jest prawidłowa technika. W ciągu półgodzinnego pływania spala się 200-450 kcal, w zależności od wagi ciała, stylu i intensywności. Aby szybciej spalić tkankę tłuszczową zaleca się połączyć pływanie z treningiem siłowym. Dobrym rozwiązaniem jest raz w tygodniu pływanie stylem klasycznym, raz w tygodniu uczestnictwo w aqua aerobiku i raz w tygodniu 45 min trening siłowy.

Pływanie to również doskonały sposób na poprawę naszego humoru i odprężenie.

Zapoznaj się z opiniami moich klientów:

"Nigdy nie przypuszczałam, że mogę wyglądać tak dobrze. Udało mi się stracić prawie 50kg dzięki Twojemu programowi."

Karolina, Sanok

Cecylia "Steven, chciałam Ci tylko powiedzieć, że Twoja książka jest wspaniała. Obawiałam się przed zakupem, że znowu wydaję pieniądze na coś zupełnie zbędnego. Kiedy jednak zobaczyłam rekomendację na kilku stronach o zdrowiu i dietach, zdecydowałam się dokonać zakupu. Opisany przez Ciebie program wydaje mi się doskonały. Zmieniam teraz swoje nawyki i jestem na dobrej drodze do lepszego zdrowia."

Cecylia, Kraków

"Ta książka to jedna z lepszych rzeczy, jakie przytrafiły mi się w życiu. W przeciągu 4 miesięcy straciłam 22kg. Twój plan naprawdę działa."

Leokadia, Mińsk Mazowiecki

Julia "Twoja książka dokładnie zgłębia tematykę odchudzania. Dodatkowo działa inspirująco, edukacyjnie i pomaga skupić się na właściwym golu. Według mnie najważniejsza była część poświęcona metabolizmowi. Wcześniej sądziłam, że wiem naprawdę dużo na temat odchudzania i niczego nowego nie mogę się już nauczyć. Teraz rozumiem, że wiedziałam tak naprawdę bardzo mało. Twoja porady otworzyły mi oczy. Bardzo szybko zaczęłam postępować zgodnie z Twoimi wskazówkami i... straciłam 3kg w pierwszym tygodniu. Od czasu, gdy stosuję się do Twoich zaleceń straciłam w sumie 12kg (dwa rozmiary). Zamierzam dalej stosować się do Twoich zaleceń. Nigdy nie wrócę już do niezdrowego trybu życia. Chcę żebyś wiedział, że jestem bardzo wdzięczna. Każdy powinien zapoznać się z Twoją książka."

Julia, Malbork

"Przez wiele lat wstydziłam się swojego wyglądu. Po tym co osiągnęłam dzięki Twojej książce, byłabym skłonna zapłacić za nią każdą cenę. W najbliższe lato po raz pierwszy od wielu lat wybiorę się na plażę. Dziękuję za odmienienie mojego życia."

Marta, Kalisz

"Po zapoznaniu się z Waszą publikacją muszę przyznać, że jest ona bardzo rzeczowa. Zastosowanie się do Waszych porad pozwala wprowadzić zmiany w stylu życia, które prowadzą do utraty nadmiaru tłuszczu i utrzymania wagi w normie. Z czystym sumieniem będę rekomendować Wasz ebook moim klientom."

Jonna (farmaceutka z wykształcenia, prywatny trener z zawodu)

"Twoja książka nauczyła mnie o odchudzaniu wiele faktów, których wcześniej nie znałam. Z początku bałam się złożyć zamówienie, bo zupełnie nie znam się na Internecie i komputerach. Bardzo się cieszę, że przebrnęłam przez techniczną barierę i dokonałam zakupu. Jestem teraz lżejsza o 10kg i mam więcej energii na zabawę z wnukami!"

Felicja, Morąg

Artykuły na temat odchudzania: